Benvolguts,
Us proposo que us mireu el vídeo que es troba en el Bloc de Solidaritat Catalana de Sant Martí amb la roda de premsa del diputat de SI Alfons López Tena sobre la sentència del TS sobre la immersió lingüística. El trobareu a:
Mireu-vos-el atentament ja que el que López Tena desenvolupa és el pinyol de la qüestió. Ja sabem, perquè així ho han manifestat, que C’s i PP ajudaran tots els ciutadans que d’acord amb la sentència vulgui que els seus fills siguin escolaritzats en castellà a tots els nivells, que vulgui veure els comunicats de l’escola en castellà, etc. I C’s i PP els ajudaran a tramitar les denúncies, que el TS resoldrà de forma inmediata ja que la sentència és prou clara. CiU haurà de fer mans i mànigues per defensar-se de les contínues bufetades que rebrà. I mentrestant tindran menys energies per fer altres coses i empraran moltes energies a disimular i fer veure que no passa res i que estan torejant el TS.
També podria succeir que ningú més vulgui presentar denúncies malgrat que és difícil i a que hi ha una cinquena columna, votants de C’s, del PP i segurament del PSC que ho tiraran endavant peti qui peti. Tal com diu l’acudit, això no quedarà així, s’inflarà!
I ja que hi som us recomano que de tant en tant us connecteu al Bloc de Solidaritat de Sant Martí, per tal d’estar al corrent de les activitats que desenvolupem.
Tornant al tema principal d’aquest apunt, a l’Avui hi ha algunes lletres a la Bústia que són preocupants. Una mostra:
Vol dir aquest mestre de Cornellà que la situació que ell presenta és generalitzada? Pot ser que les successives conselleries d’educació dels successius governs de Catalunya hagin fet la vista grossa i la situació sigui la denunciada? L’altre dia hi havia una carta d’un altre mestre que explicava que alumnes seus deien “Me mola Franco porqué prohibió el catalan!”
Hi ha algun mestre entre vosaltres que pugui rebatre o afegir coneixements o vivències sobre aquest tema? Us agrairé les respostes!
Joan A. Forès
Reflexions
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada