dimecres, 10 de novembre del 2010

29/08/10. Continuació de Carretero es reunirà diumenge amb Laporta, Tena i Bertran

Benvolguts,
Jo tampoc vull ser dolent. Pel que em sembla el projecte d’en Carretero, com la “Llei d’Índies” estava ben pensat però mal resolt, crec que degut a la manera de fer d’en Carretero, jo, jo, jo i els altres!,
Però pel que sembla havien pencat força en aquests dos anys (o és tot “boquilla?).
Se’n vagin molts o pocs, cal que s’uneixin a Solidaritat o que RCat desaparegui per falta de massa crítica. I segur que la gent integrada encara a RCat són molt vàlids i se’ls ha d’aprofitar!
Jo crec que RCat era viable si no hagués aparegut Solidaritat amb la imatge pública i de mobilització de capital d’en Laporta i amb la imatge d’organitzadors i de pencaires del Bertran i el López, i si no hi hagués hagut els de la Conferència amb el seu munt d’organitzacions tipus PDD, Sobirania i Progrés, 10.000 a Brusel·les o a Ginebra, que actualment no es mouen però que s’havien mogut molt, etc.
Perquè hi ha hagut tanta dispersió i sobretot perquè es practica la tècnica del “perro del hortelano”? No ho sé!
Per clarificar caldria que les patums de totes aquestes organitzacions es manifestessin públicament i s’afegissin o almenys donessin suport explícit a Solidaritat. L’altra gent els seguiria i els independentistes i futurs votants veurien les coses més clares!

Joan A. Forès

De: els_almogavers@googlegroups.com [mailto:els_almogavers@googlegroups.com] En nombre de TERESA MARCH ADELL
Enviado el: sábado, 28 de agosto de 2010 21:04
Para: almogavers grup
Asunto: RE: [ALMOGÀVERS] Carretero es reunirà diumenge amb Laporta, Tena i Bertran

No vull ser dolenta però la meva impresió es que, si hi ha la tan anhelada UNITAT, serà per que a en Carretero li està fugint tothom cap a Solidaritat ( això em sona a Polonia,el pais no el programa, recordeu ? ) i es l'única manera de no fotre's una nata encara més grossa que la que es fotrà ERC.
Ja veurem que passa.......

Salut i bones vacances als qui les comenceu d'aquí no res.

Teresa
 


Date: Fri, 27 Aug 2010 21:12:37 +0200
From: axel.vilaseca@tinet.cat
To: els_almogavers@googlegroups.com
Subject: Re: [ALMOGÀVERS] Carretero es reunirà diumenge amb Laporta, Tena i Bertran

Estigueu segurs, els que anheleu l'unitat, perquè estic ben segur que hi haurà Unitat, tot i el marro que existeix i ens comenta en fores de la notícia de  Directe.cat!

Salut i Pàtria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada