Benvolguts,
La ministra de Foment, Ana Pastor
Cal admetre que els espanyols són espavilats: La UE diu que no pagarà cap Corredor que no sigui el Mediterrani, doncs cap problema, diem que passem per Madrid i Saragossa però demostrem “el compromís inqüestionable del Govern espanyol amb aquest corredor” i el bategem com a Corredor Mediterrani. Cap problema!
La informació és treta d’El Singular Digital.cat. No us oblideu de llegir els comentaris. Es reparteixen en diverses tendències:
·
Els que consideren que “Ils sont
fous ces espagnols...”
·
Els que se n’alegren perquè es
cabregins els territoris peperos i reaccionin...
·
Els que pensen que Espanya ja ha llençat
la tovallola i estan preparant la nostra desconnexió... (per cert, quan
estiguem desconnectats, per on pensen arribar a França, amb quins costos i en
quines condicions???)
·
Els que demanen insistentment la
DUI fins els que diuen que la DUI interessa a Europa...(DUI vol dir Declaració Unilateral d’Independència. No confondre amb DIU Dispositiu Intra Uterí)
Uns tasts dels Comentaris:
·
Sincerament, me n'alegro
que Tarragona, ciutat on el PP treu molts vots, i Castelló, territori pepero,
vegin com paga Espanya els seus "aliats".
·
País Valencià i Catalunya
sense connexió: com ens diu la seva Constitució!
·
No podem seguir així per
més temps. DUI ja, però ja!
·
Cada dia que passa compta
més a favor nostre, perquè amb mostres com aquestes la gent es va encenent a
poc a poc fins el dia que en tinguem els pebrots encara més plens i passem a
l'acció. La solució a tot plegat? Tots la sabeu, independència.
·
Això és un bloqueig
econòmic en tota regla.
·
QUINS PEBROTS!!!!
·
Doncs aixo, que
Almussafes exporti via Madrid. Xe, té collons.
·
S’estan preparant per a
la nostra desconnexió, ja ho tenen coll avall!
·
A veure... anem a pams.
València-Madrid, 352 kms. Madrid-Barcelona, 621 kms. Total
València-Madrid-Barcelona, 973 kms. València-Barcelona, 349 kms. És a dir:
L'Espanya estalviadora es permet el luxe d'afegir 624 kms a un trajecte de
només 349.
·
... no és només que vulguem
marxar, és que ens hi empenyen,. La DUI JA, ESTEM PREPARATS!!
·
I sabeu què penso? Que
abans d'agost la Generalitat serà intervinguda de facto.
·
La DUI ja interessa a
Europa!
·
I el corredor mediterrani
no passarà per Galicia? com pot ser això???
Vegeu com fa un parell o tres d’anys ja ho va
explicar genialment el Ferreres (per cert, suposo que teniu clar que per a un
català tan enemic és un (ministre) del PP com un del PSOE...):
12/03/2013
Corredor Mediterrani
Nova
jugada: Foment fa passar el Corredor Mediterrani per Madrid i Saragossa
Nerea Rodríguez
El ministeri de Foment, amb la popular Ana Pastor al
capdavant, ha tornat a fer una nova jugada a Catalunya i farà passar el Corredor
Mediterrani per Madrid i Saragossa. D’aquesta manera, el traçat no connectarà València
amb Barcelona, i farà el recorregut
Almeria-València/Madrid-Saragossa/Barcelona-Marsella-Lió...
La ministra va signar ahir un acord a Brussel•les amb els responsables de transports de França, Itàlia, Eslovènia i Hongria per impulsar el transport ferroviari de mercaderies a través del Corredor Mediterrani en el marc de la Unió Europea. En la nota del ministeri, es deixa clar que Madrid i Saragossa queden curiosament incloses dins d'aquest projecte, tot i que no estan a la línia del mediterrani.
En la nota del Ministeri de Foment, Pastor reitera “el compromís inqüestionable del Govern espanyol amb aquest corredor, com ho demostra la licitació de les obres d'implantació d'ample UIC, així com el pressupost consignat en els comptes de 2013, que ascendeix a 1.079 milions d'euros”. Però ho fa, segons sembla, canviant el significat de Mediterrani.
Les reaccions sobre aquest acord no s’han fet esperar, i l’eurodiputat de CiU Ramon Tremosa ha escrit en una piulada al seu Twitter: “La ministra de Foment proposa a la UE el “Corredor Madriterráneo” (ho va predir Germà Bel)? Castelló i Tarragona out?”. I l'eurodiputat Raül Romeva ha escrit: "La proposta del corredorcentral (versus corredormediterrani) és un despropòsit econòmic, ecològic i social. I no és políticament innocent".
Alhora, el propi Germà Bel, especialista en infraestructures, ha fet també una piulada exclamant: “Genial. Curiositat per veure el mapa del corredor mediterrani traçat Almeria-València/Madrid-Saragossa/Barcelona-Marsella-etc”.
La ministra va signar ahir un acord a Brussel•les amb els responsables de transports de França, Itàlia, Eslovènia i Hongria per impulsar el transport ferroviari de mercaderies a través del Corredor Mediterrani en el marc de la Unió Europea. En la nota del ministeri, es deixa clar que Madrid i Saragossa queden curiosament incloses dins d'aquest projecte, tot i que no estan a la línia del mediterrani.
En la nota del Ministeri de Foment, Pastor reitera “el compromís inqüestionable del Govern espanyol amb aquest corredor, com ho demostra la licitació de les obres d'implantació d'ample UIC, així com el pressupost consignat en els comptes de 2013, que ascendeix a 1.079 milions d'euros”. Però ho fa, segons sembla, canviant el significat de Mediterrani.
Les reaccions sobre aquest acord no s’han fet esperar, i l’eurodiputat de CiU Ramon Tremosa ha escrit en una piulada al seu Twitter: “La ministra de Foment proposa a la UE el “Corredor Madriterráneo” (ho va predir Germà Bel)? Castelló i Tarragona out?”. I l'eurodiputat Raül Romeva ha escrit: "La proposta del corredorcentral (versus corredormediterrani) és un despropòsit econòmic, ecològic i social. I no és políticament innocent".
Alhora, el propi Germà Bel, especialista en infraestructures, ha fet també una piulada exclamant: “Genial. Curiositat per veure el mapa del corredor mediterrani traçat Almeria-València/Madrid-Saragossa/Barcelona-Marsella-etc”.
Joan
A. Forès
Reflexions
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada