diumenge, 8 d’agost del 2010

08/08/10. Entrevista del director de l'Avui amb Laporta, López Tena i Uriel Bertran

Benvolguts,
Avui l’Avui dóna per molt!

Hi ha una entrevista del director Xevi Xirgu amb els impulsors de Solidaritat, Laporta, López Tena i Uriel Bertran que em sembla molt explicativa. Vegeu-ne uns quants tasts:
·         Som la garantia que el tripartit no es tornarà a fer
·         És un projecte que no té marxa enrere
·         La campanya la financen els adherits. I tenim moltes donacions de gent que ens ha fet confiança
·         Ja comptem que no tindrem cap presència als mitjans públics, i que no en tindrem tampoc en pràcticament cap mitjà privat, que estan en contra de la independència de Catalunya. Ens faran boicot. Però ho suplirem sabent que desenes de milers de persones estan amb nosaltres, encara que els mitjans no ho reflecteixin
Continua amb entrevistes independents a cada un:
·         Laporta
o   Em presento per vocació de servei al país
·         LópezTena
o   Em presento ja que CiU ha posat de manifest que no està disposat a promoure cap consulta ni cap referèndum i que, és clar, no vol la independència de Catalunya
o   I la meva conclusió és que després de la sentència del TC, CiU continua amb la pura descentralització administrativa, sense projecte.
o   Ho ha dit moltes vegades la direcció mateixa de CiU: la gran majoria de les bases, dels quadres dirigents i dels militants són independentistes, però el partit no ho és
·         Uriel Bertran
o   M'estimo ERC, hi milito des dels setze anys. Però ara penso que cal una nova eina per aconseguir la independència de Catalunya
o   Respectant els processos personals que faci cadascú, jo crec que el sector crític que jo encapçalava a ERC m'acompanyarà

Ja veieu que el procés està calent, calent! Sapigueu que caldran tots els esforços dels independentistes per tirar-lo endavant.



Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada