dissabte, 15 de febrer del 2014

15/02/14. Alfonso Alzamora. "És molt senzill: jo m'encarrego de les coses importants i ella de les secundàries.

Benvolguts,

He trobat aquesta carta al director de l’ARA que m’ha resultat simpàtica i molt útil. Gran pensador Paul Newman! Molta raó a com distribuïm els diners! 

Independència?
Alfonso Alzamora
Em costa concentrar-me en la possible independència de Catalunya. Em succeeix una mica com a Paul Newman quan, preguntat per l'èxit del seu matrimoni amb Joanne Woodward, va respondre: "És molt senzill: jo m'encarrego de les coses importants i ella de les secundàries. On vivim, a quin col·legi van els nostres fills, on invertim o on passarem les vacances ho decideix ella, mentrestant jo m'ocupo d'allò realment important, com les relacions d'EUA amb la Xina, per exemple".
I és que mentre debatem grans temes creixen al nostre voltant les sinistres torres de la MAT, sense que siguem capaços de fer res per impedir aquesta barbaritat. L'impacte paisatgístic és brutal i el mediambiental és escruixidor. Quanta gent morirà sota els seus efectes, fins que siguin capaços de rectificar i soterrar-la, com en la part alta de Figueres fins a la frontera?
Deixeu-me dir-ho en veu alta i clara: si no som capaços d'arreglar això que tenim davant, com podem afrontar reptes formidables com crear un nou país?



Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada