dimarts, 22 d’agost del 2017

21/08/2017. Atemptat. No tinc por. Doncs jo sí que tinc por! Tinc por de l’Exèrcit espanyol que al 1714 va entrar a Barcelona i al 1939 va entrar per la Diagonal. Tinc por dels grisos que ens torturaven a la Comissaria de la Via Laietana. Tinc por dels Borbons que fa 300 anys que ens roben i ens putegen, en els darrers 40 anys amb les comissions de les compravendes de petroli als Paisos Àrabs. Tinc por dels tribunals espanyols, TC, TS, TSJCC i AN perquè són una colla de corruptes. Tinc por dels franquistes sociològics, hereus de nazis, feixistes, opusdeistes. Tinc por dels botiflers catalans com l’Iceta, el Millo, el Duran, el Rabell, el Coscubiela...

Benvolguts,

Des de fa tres dies no paro de sentir l’eslògan “No tinc por”. Doncs jo sí que tinc por!

Tinc por de l’Exèrcit espanyol que al 1714 va entrar a Barcelona pel Baluard del migdia i el de Santa Clara i al 1939 va entrar per la Diagonal...
Tinc por dels grisos que ens torturaven a la Comissaria de la Via Laietana...
Tinc por dels funcionaris unionistes, espanyolistes i nacionalsindicalistes que fan lleis contra Catalunya...
Tinc por del nacionalcatolicisme que em va canviar els meus noms i els dels meus fills durant 40 anys...
Tinc por de la Guàrdia Civil que va ajudar Franco a massacrar catalans durant la guerra, durant la dictadura franquista, i durant el règim borbofranquista...
Tinc por dels Borbons que fa 300 anys que ens roben i ens putegen, en els darrers 40 anys amb les comissions de les compravendes de petroli als Paisos Àrabs....


Tinc por dels aprofitats que hi ha a l’Ajuntament de Barcelona, que s’atreveixen a fer-se una foto amb l’Ajuntament amb 3 banderes espanyoles (O és una foto falsa?)


Tinc por dels tribunals espanyols, Tribunal Constitucional, Tribunal Suprem, Tribunal Superior de Justícia Contra Catalunya i Audiencia Nacional perquè són una colla de corruptes...
Tinc por del borbofranquisme, hereu i inspirador del franquisme...
Tinc por de la casta de Madrid, del Florentino, de l’Aznar, del Villar, del Rato, del Buesa...
Tinc por dels Gobiernos corruptes de Madrid...
Tinc por del PPSOE i de Ciudadanos, corruptes fins a la medul·la i catalanòfobs compulsius...
Tinc por dels franquistes sociològics, hereus de nazis, feixistes, opusdeistes...
Tinc por dels botiflers catalans com l’Iceta, el Millo, el Duran, el Rabell, el Coscubiela...
Tinc por dels múltiples recursos del Gobierno de Madrid, Advocats de l’Estat,
Tinc por de la casta de Pedralbes...
Tinc por dels Puentes Aéreos, del BOE, dels IBEX, dels corruptes de la Comissió Nacional del Mercado de Valores...
Tinc por dels capitalistes sense entranyes...

No tinc por del Mossos!!! 

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada