dilluns, 11 de desembre del 2017

09/12/2017. La UE, l’OTAN i Mario Soares. 1974. Portugal entra a l’OTAN. Li pregunten al primer ministre Soares el perquè. Soares respon: Si som a l’OTAN, podem tenir per segur que l’OTAN no ens envairà! 2017. I jo em pregunto: D’acord amb la Consti (recordeu que es va fer amb soroll de sabres) i els articles de la Consti referents a l’exèrcit: ¿Podem assegurar que a semblança de Mario Soares i l’OTAN, l’exèrcit espanyol, per multiples raons, no ens envairà? Doncs em vaig equivocar, i per partida doble! L’Exèrcit espanyol (Guàrdia Civil i Policia Nacional) ha envaït Catalunya i encara més greu és que ni la Unió Europea ni l’OTAN hagin piulat, o sigui que hem estat ocupats per l’OTAN !!!

    Benvolguts,    

A l’any 1974 quan van desaparèixer les restes de la Dictadura del Salazar a Portugal i era l`època de l’OTAN Sí, OTAN NO! Portugal va entrar a l’OTAN i els partits portuguesos li varen preguntar a Mario Soares, cap del govern portuguès, per què havien demanat d’entrar a l’OTAN i la resposta és aplicable ara al tauler d’escacs espanyol.

Soares va respondre:

Si som a l’OTAN, podem tenir per segur que l’OTAN no ens envairà!

I fa un parell d'anys jo em vaig preguntar: D’acord amb la Consti (recordeu que es va fer amb soroll de sabres)  i els articles de la Consti referents a l’exèrcit:

¿Podem assegurar que a semblança de Mario Soares i l’OTAN, l’exèrcit espanyol no ens envairà?

Jo vaig fer-me la pregunta, donant per descomptat que l’Exèrcit espanyol no ens envairia per multiples raons:

•             Perquè som al segle XXI
•             Perquè l’OTAN o la Unió Europea no poden permetre que l’exèrcit espanyol (integrat a l’OTAN) envaeixi i ocupi una part de seu propi territori
•             Perquè som uns ocellets i no podíem imaginar que la casta, els polítics, l’estament judicial, els generals hereus del Franco i de l’Exèrcit espanyol de la Cruzada, intentessin repetir 80 anys més tard les seves pròpies “fazañas” i muntessin un sidral, o sigui un Alzamiento a imatge i semblança del que van muntar el 1936, que es va acabar amb l’ocupació de Catalunya l’any 1939, i que encara dura…

Doncs em vaig equivocar, i per partida doble!

L’Exèrcit espanyol (Guàrdia Civil i Policia Nacional) ha envaït Catalunya i encara més greu és que ni la Unió Europea ni l’OTAN hagin piulat, o sigui que hem estat ocupats per l’OTAN !!! 
              

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada