dijous, 18 de gener del 2018

18/01/2018. Puyal i Cia. Rajoy. Psiquiatre. Article 155. Rajoy a psiquiatre: Vaig aplicar l’article 155, que ningú no sabia ben bé en què consistía, per tant me’n vaig aprofitar i vaig fer el que em va donar la gana; D’entrada em vaig carregar tot el Govern i després vaig convocar eleccions, convençut que guanyaríem nosaltres. ¡Problema català resolt! Doncs no! Van guanyar ells! Van obtenir més de dos milions de vots i els meus per poc no quedem com el PACMA, sort que abans havia posat els seus líders a la presó! I ara què faig doctor? A part de no deixar-los lliures per res del mon? Psiquiatre a Rajoy: Provi de posar els més de 2 milons a la presó, també!

 Benvolguts,


Us combino dos acudits gràfics: El Rajoy a cal psiquiatre i els grisos detenint 2 milions de persones!



Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada